zondag 26 oktober 2014

DDW14 Deel 2

Oh DDW, wat was je leuk. Zulke mooie, lieve, bijzondere mensen mogen ontmoeten, ik voel me vereerd.

Ik zei al in mijn vorige blog dat ik Lieke van liekeland heb mogen ontmoeten en spreken. Dat vond ik zelf echt geweldig. Ik zei nog tegen mijn moeder, toen ik bij mijn 'bloghelden' in de auto zat: "Dit moeten normale mensen voelen als ze beroemdheden uit film of tv zien". I know, super lame maar ik kijk echt tegen bepaalde mensen op.

Zo ook Lieke, ik volg haar al een tijdje en vind ongeveer alles wat ze maakt schitterend. Ik heb een beetje internetstalking gedaan en dus weet ik dat ze in 2011 met haar label is begonnen. Ze anti-kraak woont (awesome) en een mega moestuin heeft. Oh, en dat ze bij de efteling heeft gewerkt!
En ze is dus ook nog eens hartstikke lief!
We hebben een hele tijd staan praten over haar werk en haar levensgrote Magnus die ze zelf helemaal zelf (ok, met een beetje hulp van haar vriend) heeft gemaakt.

Hier een aantal foto's van haar stand (een oude schaftkeet die ze een tijd geleden heeft gekocht en opgeknapt) en Magnus natuurlijk :D







Dit is dus Magnus, nagemaakt van haar nieuwste creatie.

Hoe schattig?! Ok dit heeft niks met Lieke te maken maar dit stond naast haar stand. Hij was helaas niet open op het moment dat ik er was, maar normaal kan je daar dus pasta en wijn halen yumm!

Houtkachel...zo gezellig!

Nou, dit was het weer. Tot gauw! 
xx M



1 opmerking:

  1. Wat leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad! De dingen die Lieke maakt zijn inderdaad geweldig! Ben je ook in het winkeltje Daily Poetry geweest? Daar is (het hele jaar) ook veel van Liekeland te koop!

    BeantwoordenVerwijderen