dinsdag 14 oktober 2014

Birthday bash!

5 oktober was ik jarig, op de dag zelf ging ik gezellig met mijn tante naar de woonbeurs en kwam een lief vriendinnetje bij me eten. Maar afgelopen weekend heb ik het gevierd, eerst met vrienden. Heerlijk uit eten geweest bij Sumo. Eerst was ik een beetje down omdat ik dacht dat ik niks mocht eten(vanwege vegan challenge) maar toen ik eenmaal doorhad dat dat hartstikke meeviel werd het een super avond! En de volgende dag met familie gevierd. Lekker thuis met taart en broodjes en allerlei lekkers!





Omdat ik zelf ook wat lekker wilde had ik mijn vegan mango taart weer gemaakt, die is zoooo lekker! En pumpkin squares van Oh she glows. Niet helemaal gelukt met de kokosroom maar toch echt heel lekker! En natuurlijk super leuke en lieve cadeautjes gekregen!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten