dinsdag 16 september 2014

When I grow up #5

When I grow up....dan wil ik een mancave. Nou ja ik eigenlijk niet, maar mijn lief wil dat heel graag. Met zijn computer, playstation en wat een man daar nog meer nodig heeft. Leuk idee, maar nu is er een catch, ik mag er niks aan doen. Dus ik mag niks aan de aankleding doen, en dat kan natuurlijk niet. Het mag een mancave zijn, maar moet er wel een beetje toonbaar uitzien toch?
Vandaar dat ik wat plaatjes heb opgezocht die hopelijk hem van gedachten doen veranderen...:

Not I, but Mr. Googels wants something this time. A mancave. With all his games, tv, computer and whatever else they need. But....He doesn't want me to decorate it at all...! Well that's not acceptable, so I tried to find some picture to make him change his mind.


Mega computer.




Love the wall painting!


A lovely DIY...


And my favourite, old controllers! 

xx M

Geen opmerkingen:

Een reactie posten