dinsdag 12 augustus 2014

DIY pennenbak/ pencil holder

Hi guys!
Vandaag een lekker rommeldagje gehad, weinig buiten de deur gedaan en lekker binnen in huis dingen gedaan. 
Zoals deze pennenbak, gemaakt van een restje koperpijp die ik nog over had van een lamp die ik samen met mr. Googel heb gemaakt.
Super simpel, de snij de pijp in verschillende maten en bindt bij elkaar met slagerstouw. 
Omdat het koper al een tijdje in de kast lag, was het erg dof en dus wilde ik het graag poetsen. Op pinterest las ik dat je citroen door de helft kan snijden, door grof zout halen en met de snijkant van de citroen over het koper wrijven. En het werkte! En nog super goed ook! Ik heb geprobeerd een foto te maken van het verschil, maar dat is niet super duidelijk. 
Alle benodigdheden voor het poetsen../alle the stuff you need for polishing.
Voor en na, onder is voor en boven dus na. Je ziet dat het veel lichter is. Echt een goedkope toptip!/ before and after. The top ones are after, you see that they're a lot lighter. Awesome cheap tip!

Xx

Had a day around the house today. Didn't do much but did some diy that I wanted to show you.
I had some copper pipe left from the lamp we made, so I just cut them in different sizes and tied them together with bakers twine.
Also found an amazing tip in Pinterest for polishing copper. Just cut a lemon in half dip it in salt and rub the copper with it. Works great! 

Xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten