dinsdag 29 juli 2014

DIY banner

Ook al ben ik op vakantie, mijn hoofd gaat alsmaar door met allemaal leuke DIY ideeën!
Maar het moet dan natuurlijk wel makkelijk zijn, aangezien ik niet al mijn knutselspullen of voorraad hier heb. En ik ook geen zin heb om voor honderden dollars hier spullen te kopen.

Daarom deze DIY banner, heel makkelijk en je hoeft niet eens te naaien.

Wat heb je nodig:

- Zwart vilt
- Wit plakvilt
- Schaar
- Touw
- Houten stokje
- Printer
- Spelden
- Dubbelzijdige tape



Zorg ervoor dat de woorden die je erop wilt hebben in spiegelbeeld uitprint!


Speld de tekst vast op de achterkant van het plakvilt. Zo zorg je ervoor dat de letters op hun plek blijven tijdens het uitknippen.



Knip de onderkant van het zwarte vilt in een punt en plak de bovenkant met het dubbelzijdige tape om het stokje heen.


Plak de letters op het vilt.


Maak een touwtje vast aan beide einden van de stok zodat je hem op kan hangen en voila! Klaar!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten