donderdag 5 juni 2014

When I grow up #2

Hallo!
Het is weer tijd voor 'When I grow up woensdag'!

Dit item wat ik wil heb ik vroeger al eens gehad, toen ik een jaar op 4/5 was.
En oh man, wat was ik daar blij mee!

Ik heb het over een schommel!
Hoe cool zou het zijn om nu, als soort van volwassene weer een schommel in huis te hebben!?
Beetje tv kijken tijdens het schommelen, of gewoon een beetje mindful rustig heen en weer wiegen...MMm en nou maar hopen dat ik geen last van mijn motion sickness krijg (wagenziekte maar vind de Engelse benaming veel beter, heb het namelijk niet alleen in de auto maar in/op alles wat beweegt)

Ach what the hell, ik wil het gewoon!

(Bron: Pinterest)

1 opmerking:

  1. Jaaaaa dat had ik vroeger ook! Een schommel! En super cool om dat in huis te hebben:) ik denk alleen dat mijn plafond dat geen goed idee vind..
    Plaats je een foto als je er 1 hebt!;)

    BeantwoordenVerwijderen