woensdag 12 maart 2014

Ontdek je plekje: Haarlem

Ondek je plekje: Haarlem


Omdat ik al twee jaar in Haarlem woon en de stad eigenlijk nog helemaal niet goed ken, besloten een vriendin en ik om elke week een nieuw tentje te 'ontdekken'. 
En dan bedoel ik vooral plekjes waar je lekkere koffie en vooral lekkere taart kan krijgen.

Afgelopen week, na het werk besloot ik om met een (flinke) omweg naar huis te fietsen toen ik een bord zag staan:

Dit hoorde bij Portrait, een nieuwe conceptstore aan het water.
Hier kun je terecht voor koffie, broodje of iets lekkers. Maar ook is het bedoeld voor Zzp'ers om te werken en brainstormen met anderen. Ze hebben meerdere werkplekken, en ook is er gedacht aan stroom voor dat energieverslindende machientje waar we allemaal zo graag mee werken.

Overigens is er ook van alles te koop, van kleding tot kunst. Maar ook alle stoelen, tafels en lampen.
Zelf heb ik er alleen deze vlinder kaart gekocht, maar ze hadden zoveel leuks!


Ik heb deze keer alleen maar koffie gedronken, die heerlijk was. Maar ik ga zeker terug voor een ontbijtje, lunch of om de carrot cake te testen. (leuk detail, bij de koffie kreeg ik een mini tony!)

Hier een sfeerimpressie van de zaak, aanstaande zondag ga ik er ook een vegetarisch/biologische sushi workshop volgen door by Chispa. Daar ga ik dan ook nog een artikeltje over schrijven.





Portrait zit aan raamvest 29a in Haarlem.

Geniet van het heerlijke weer! (carpe that fucking diem!)



1 opmerking: